fbpx
FAQ2020-11-18T17:09:51+01:00

FRÅGA & VI SVARAR

DE VANLIGASTE FRÅGORNA

Vanliga frågor

Vi får ofta samma frågor från flera kunder. Därför har vi försökt ställa samman de vanligast förekommande frågorna. Här nedan kan du hitta svar på några av dem.

Gäller Rot eller Rut avdrag på era tjänster?2020-11-15T20:12:50+01:00

Rot eller Rut gäller på alla tjänster utom dödsbotömning.
Eller om vi bara kör skräp till tippen.

Vilka är era betalningsvillkor?2020-11-15T20:13:34+01:00

20 dagar på faktura.

Erbjuder ni lagringstjänster?2020-11-15T20:15:55+01:00

Ja, men just nu är det tyvärr fullt.

Hur lång varsel behöver ni?2020-11-15T20:21:02+01:00

Helst två veckor innan flytt. Men är det ingen stor flytt eller långa avstånd så finns alltid möjligheten att vi kan klämma in den inom ett par dagar ändå. Så det går alltid bra att fråga och kontakta oss även om flytten är närmare än två veckor bort.

Är våra varor säkra?2020-11-14T19:21:52+01:00

Vi har ansvarsförsäkring hos Trygg Hansa och har lång erfarenhet inom flytt, transport och trädgårdsservice. Vi har t.e.x. gott om filtar som skyddar era tillhörigheter under transporten samt ser alltid till att allt ligger säkert och rätt i bilen.

Är ni fullt försäkrade?2020-11-14T19:24:41+01:00

Ja, vi har full ansvarsförsäkring hos Trygg Hansa samt trafiktillstånd och gemenskapstillstånd för körning av gods utomlands.

Vill du att vi ringer dig?

Fyll i ditt namn och telefonnummer utan mellanrum på siffror nedan så ringer vi dig för att diskutera ditt ärende.

Packtips vid Flytt

Utnyttja våra packtips för en enklare och säkrare flytt och för att se till att du inte glömmer någonting på vägen.

TILL PACKTIPS

Begär en kostnadsfri offert

Du kan begära en kostnadsfri offert genom att ringa oss eller fylla i ett formulär online.
Du kan också be oss att ringa upp dig genom att ange ditt telefonnummer.

Klicka här
Till toppen